5 Ekim 2009 Pazartesi

Sanırım son nokta bu!!


Beşiktaş tribünlerini bilmem. İçlerinde de birkaç maç bulundum. Ankara'ya geldiklerinde kale arkasında geçen sene Galatasaray maçında.. Yani kim tribüne hakim, kim para alıyor, kim lider Çarşı grubu kimlerdir? Karagümrük hangisi bilmem? Sadece sol yumruk havada marş okuyan, görüş olarak da aynı yerde durduğum, tribn şovları ile destekleri ile tabiki her Beşiktaşlı gibi Çarşı'yı sever ve hep onlarla maç seyretmeyi isterim...



Bir Galatasaraylı bir Fenerli'nin bile başarısız bulduğu bir adamın densizliğidir bu olay! Bir insanın iktidar ve koltuk sevdasıdır! Adını duyuma hevesi, egoizm, yüzsüzlük, ne derseniz deyin! Ters taraftan bakarak Beşiktaş sevdası da diyebilirsiniz! Bir başkan, bir yönetim bunu yapmamalı! Kulübünü seviyorsa bile yapmamalı! Bir pankart açtırarak, tribüne adamlarını sızdırarak taraftarı ikiye bölmemeli!! Bana tepki gösterecekler diye karşı grup sokmamalı! Tepki de olsa korkmamalı!


Yapıyorsan bile bu kadar kör gözün parmağı gibi yapmamalı! O kadar açık, o kadar aleni ki; işte zaten asıl insanın içini acıtan bu! Yok mu her yönetimin kendi adamları, bedava bilet alanları, içeri sokulanları! Peki kim biliyor bunları? Medya ve spor camiası dışında tabi.. Kimse!! ama artık Beşiktaşta herkes bunları biliyor.


Bu taraftar seni 5 yıl byunca yuh'lamadı! Kupa alamazken de, Del Bosque'yi kovarken de Rıza'yı istifa ettiğinde göndermeyip iki gün sonra kovarken de, Beşiktaş formasını ancak Kartal Yuvası'nda vitrinde görebilecek adamları takıma koyarken de ve hatta Tigana bu takıma iki kupa kazandırırken kürsüye fırlayıp kupayı kaldırırken de, paf takımlarla çıkarken de, Mehmet Topuz olayında rakip takımın başkanına ezik derken de yuhlanmadın!! Ama herşeyin bir sınırı herkesin bir sabrı var be adam!!


Tamam bunu yumurta atarak yapmayalım. Bunu küfür ederek de yapmayalım. Ama sende bu kadar insanları aptal yerine koyma be adam!!
İnsanlar aynı paraya Elona'ları getiriken hem de taksitle, sen gidip Tabata'ları getirme be adam!!
Medyadaki kalemşörlerini bu kadar aleni kullanma be adam!!

Bu kadar beceriksiz, bu kadar insiyatifsiz, bu kadar kötü olma be adam!!

Dedim ya sadece üzülüyorum! İçim acıyor! Beşiktaşlılığı herkese överek anlatırdım. Taraftarını, takımlığını, mütevaziliğini, semt takım olmasını, büyük olmayan 3.büyüklüğünü ve Seba ruhunu, kolej havasını...




Ama şimdi sadece bir insan yüzünden saçma düşüncelerdeyim!


Hayır benim paramı da harcamıyor bana ne oluyorki?

Hiç yorum yok: