1 Ekim 2009 Perşembe

Bu Beşiktaş ancak rakı ile izlenir!!


Anlaşıldı bu sene yine eziyet maçlar bizi bekliyor. Zaten 2003'den beri hangi sene rahat maç izledik ki? Geçen sene gelen şampiyonluk ve kupa.. Güleyim bari! Ikına sıkına aldık maçları. Maçı izlemek için Leventler'e gittim yemek yedik ve biramızı açtık ki daha ikinci yudumda golü kalemizde görmüştük zaten.. İşte Beşiktaş'ı açıklayan yorum Levent'den geldi.. "Abi rakı açsaydık keşke! Beşiktaş ancak rakı ile izlenir!" Bir takım daha nasıl anlatılır ki?

Maçı izliyorum takımın kadrosunu görmemişim ve anlamam kadroyu çıkarmam yarım saatimi aldı. Kim nerede oynuyor? sistem ne belli değil? Nerden başlanmalı ki acep? Ekrem Dağ, İbrahim Kaş inadı nedendir? haftalardır oynayan ve gol yemeyen (hatalı gol yemeyen) Hakan neden yediktir? (ki kendisini sevmem) 8M verilen Tabata ve topu tutması gerek Yusuf nerdedir? Sağ ayağı hiç olmayan ve sağına top geldiğinde mutlaka düzeltip oyunu durduran Tello neden ortadadır? Hocam sen neden maçı seyredersin? Bu Nihat inadı nedir? biri bu sorulara bana cevap versin...

Cevap verirken geçen senenin şampiyonunun 6 maçta sadece 1 gol atabilmesini lütfen bir zat-ı muhterem açıklasın!


Ama herşeyde hayır vardır. Geçen seneki şampiyonluğu istemiyordum tüpçü artık gitsin diye! Olmadı.. Olsun şampiyonluk sevinci ve heyecan yaşadık. Bayrakları çıkardık maçlara gittik sevindik, eğlendik. Şimdi Denizli bizi yine ızdıraba sokuyor eziyet çektiriyor ama ben Denizli'nin peşinden gidiyorum.. Sonuna kadar arkasındayım. Desteğimiz seninle! Hep saçmala! Hep inatlaş!

Yürü be Denizli, tüpçüyü de al git. Çeşme'dei yazlıkta eğlenin dinlenin! Çok yordu bu futbol sizi! Açın rakılarınızı, mezeler de olsun yanınızda! Arada Lig TV'ye bağlanır yorum da yaparsınız. Süper iş! Hem dinlen hem para kazan...
Ha unutmadan Rüştü'yü de bir zahmet alın...

Hiç yorum yok: