18 Mart 2010 Perşembe

www.ortakafagol. com...

Okul bitmiş, iş yok parak yok.. Günler sadece FM oynamak ve internet surf yaparak geziyor... Birden bir bakıyorum Alternatif Futbol sitesi diye bir reklam. Sene bundan 5 sene önce..
Önce ufak ufak forumdan başladım, sonra önce Portekiz  arkasından Hollanda ile ilgili yazılar yazdım. İnanılmaz güzel dostluklar kurdum ve hala devam ettirdiğim dostlar edindim, herkesin yaklaşık 1000'er adet post atıldığı konular tartışıldı.
İçinden bahis/dergi/spor yazarları çıkarmış ve herkesin artık birbirini hiç görmesede çok iyi tanıdığı forumumuz kabuk değiştirdi ve modaya uyarak patron İlker ve Can tarafından blog haline getirildi. Yine herkes oradayız,
Aha da linki buradadır; http://ortakafagolblog.blogspot.com/;

Hayırlı uğurlu olsun efendim...

Hiç yorum yok: