28 Nisan 2011 Perşembe

Tükenmişlik Sendromu!


Sabah uyanirken Gaye'nin sozu ile basladim güne. Sende "Tukenmislik Sendromu"var dedi birden! Test yapacam sana orada da goreceksin dedi.. Heyecanla bekliyorum testi! Ak mi kara mi belli olacak hersey! Tukenmis miyim? Tukenecek miyim? Belli degil.. Hersey teste bagli. Test ne derse o!


Dun aksam kardesimle konusuyorduk telefonda. Selam-sabah faslindan sonra herzamanki gibi (bu kelime obegine dikkat et, ey okuyucu! Cunku obek obek gozune gelecek birazdan!!) geyik faslina gectik.(Fasli falan derken fasila ihtiyacim olduguna karar verdim. Ona sonra geceriz dur sen sevgili sizofrenim!) "Ne yapiyorsun?"u gayet duzgun bir orta anadolu sivesi ile icine yegane kelamlarimizi, bizi bize anlatan kufurleri de ekleyerek sordu bana! "Isten ciktim" dedim, HER ZAMANKI GIBI! o yavsakca(buradaki yavsak kelimesi tamamiyle sevimlilik icerecek sekilde soylenmistir. Bknz Orta Anadolu sivesi!) ifadesiyle "nereye gidiyorsun?" dedi. "Gaye'yi almaya gidiyorum" dedim, HERZAMANKI GIBI! Sevgili Utkan'imi cok yormak istemedim. Cunku takinacagi Orta Anadolu tavri ders anlatirken kendisine sorun cikarabilirdi. O yuzden ben devam ettim. "9'da Gaye'yi alacagim HERZAMANKI GIBI!, eve 10 gibi gideriz HER ZAMANKI GIBI! Gec saatte yemek yeriz 10dk'lik dilimde HERZAMANKI GiBI! Odevlere bakariz HERZAMANKI GIBI! Bunun dilimi de yarim saat olur HERZAMANKI GiBI! Sonra artik bunyenin ve beyindeki sinir sisteminin "System unfailed" vermesiyle yataga yatariz HERZAMANKI GIBI! Sabah 7'de calan saati 7:30'a kadar sustururum HERZAMANKI GiBI! Ve surunerek dayak yemis gibi kalkariz HERZAMANKI GIBI!" Anlattim anlattim..

Orta Anadolu sivesine kacmasin kendine dikkat etsin diye dusundugum kardesimin beyin kablolarini yakmistim. Sustu ve hicbirsey demeden telefonu kapatmisti. Neyse dedim devam ettim hicbisey olmamis gibi.

HERZAMANKI GIBI soyledigim hersey 'El CLassico" disinda gerceklesti. Sabah kalktim Gaye ile aramizdaki konusma gecti ve HERZAMANKI GIBI ayni saatte ayni yolda ayni insanlarla ofise gelerek; ayni dertler ve ayni telefonlar ve ayni problemleri cozme savasi ile devam etti. 18:00'de biten mesai sonrasi 21:00'e kadar suren ders dinleme seansi sonrasi yine "system unfailed" mesaji ile son bulan gun.

Yine de testi merak ediyorum. Tukenmislik sendromu var mi yok mu?

Hiç yorum yok: